Branches

ICT & Telecom

Groei met je ICT of Telecom winkel, samen met StoreKeeper

Waarom is StoreKeeper fantastisch voor jouw ICT & Telecom winkel?

StoreKeeper ziet er niet alleen mooi uit in je winkel, maar werkt ook nog eens heel makkelijk. Zo heb je alles eenvoudig bij de hand en het werkt super eenvoudig. Je werkt vanaf een modern systeem en dat moet ook ook wel, want jouw klant wil jou niet zien werken met een systeem dat ouder is dan zijn vorige mobiel. Maak makkelijk een bestelling, offerte of kassabon voor je klant en laat hem zien wat extra opties zijn bij zijn aankoop.

Met StoreKeeper kan jij je focussen op je klant, de opbouw van jullie relatie met het klantbeheersysteem en de mogelijkheid voor een loyaliteitsprogramma. Jouw klanten kunnen sparen voor een beloning, terwijl jij waardevolle informatie opbouwt over klant aankoophistorie en zo later makkelijk persoonlijk toegespitste aanbiedingen kan doen. StoreKeeper zorgt ervoor dat jij bij blijft in jouw snel ontwikkelende branche door realtime rapportages en dashboard over snel verkopende producten, marge per collega of productgroep en andere essentiële informatie. En dat natuurlijk op je winkel, maar ook thuis, onderweg of waar je ook bent.

Webshop

Hoe kunnen wij jouw ICT & Telecom Winkel het beste helpen?

Gebruik serienummer producten om jouw producten op serienummer bij te houden voor garantie, kwaliteits en voorraad doeleinden. Verder kan je producten inruilen en zo ook bijboeken op voorraad en een waardevoucher verkopen.

Biedt je ook reparatie aan of online ondersteuning? Met StoreKeeper kan je reparatie en ondersteuning verzoeken bijhouden, inclusief de voortgang hierover en berichtgeving naar de klant. Natuurlijk kan je ook je uren en verbruikte producten bijhouden en uiteindelijk de klant het in rekening brengen. StoreKeeper helpt je ook met al je voorraadbeheer, garantiebeheer, prijsafspraken, inkoop, interne bestanden en meer.

Een kassasysteem met een overzichtelijk dashboard

StoreKeeper helpt je ook met al je voorraadbeheer, garantiebeheer, prijsafspraken, inkoop, interne bestanden en meer.

We hebben een voorraad van meer dan 1000 onderdelen, samen met allerlei accesoires voor Apple, Samsung, Sony en meer. Daarnaast verkopen we ook nog nieuwe en refurbished telefoons. Met StoreKeeper houden we het overzicht met het complete voorraadsysteem met aantallen en voorraadlocaties. Het werkt makkelijk en snel! Natuurlijk kunnen we er gewoon met z’n allen tegelijk in, zowel op de zaak als onderweg!

Erlan Hemmink

Directeur Telepunt BV, Enschede, Nederland

Integraties

Bij StoreKeeper zitten we nooit stil. Wij zijn altijd bezig met het innoveren van nieuwe technologieën en slimme koppelingen van bestaande diensten en applicaties. Wij geloven dat we alleen het beste kunnen bieden door met de beste integraties te werken.

Integraties StoreKeeper

Welke Apps biedt StoreKeeper voor de ICT & Telecom winkel?

Je kan standaard heel veel in StoreKeeper, maar om het ideaal te gebruiken voor een ICT & Telecom winkel kan je gebruik maken van de Apps van StoreKeeper om het je nog makkelijker te maken.

Boekhouding

Voor onderstaande boekhoudsystemen biedt StoreKeeper een koppel-app:

– Twinfield
– Snelstart 
– Exact 

Product informatie & bestellen

Met de volgende leveranciers biedt StoreKeeper een Product Informatie en/of
Bestel App mogelijkheid:
– Complies
– Ingram Micro
– Tech Data
– Copaco
– Gistron

Samenwerken

Om binnen je bedrijf lekker samen te werken kan je kiezen voor de StoreKeeper Teamwork App. Hiermee kan je makkelijk samenwerken, nieuws delen, een berichtje sturen of de laatste updates checken.

Makkelijk nieuws delen in je winkel/bedrijf

Met SchermInfo van StoreKeeper kan je makkelijk de laatste aanbieding(en), nieuws van jouw bedrijf, de openingstijden, het weer of andere informatie delen.

Welke hardware kan je het beste gebruiken in een ICT & Telecom winkel?

Voor de beste ervaring kies je voor een TouchKassa met bonprinter en scanoog van StoreKeeper met natuurlijk een Worldline PIN aparaaat via StoreKeeper Betalingen. Mocht je meerdere verkooppunten willen en/of nog hardware hebben liggen? Dan kan je deze natuurlijk ook bestaande hardware gebruiken.

Het is ook slim om bijvoorbeeld een nieuwe tablet te gebruiken als afrekenpunt, zo maken je klanten op een laagdrempelige manier kennis met de nieuwste hardware die je verkoopt.

Nog vragen?

Laat het ons weten